2015. július 23., csütörtök

Janette Oke: Ha szólít a szív

Kiváltságos, keleti parti neveltetése nem készíthette fel Elizabeth-et a még szinte lakatlan nyugat kihívásaira....
Elizabeth fiatal, csinos, művelt, intelligens (hát én ezt nem mindig gondoltam így, és azt is kihagyták, hogy elképesztően naív szegény). De amikor nyugatra utazik, hogy egy iskolában tanítson a kanadai Sziklás-hegység lábainál, az ottani állapotok teljesen felkészületlenül érik. Mégis eltökéli, hogy beilleszkedik a helyiek közé, és a rábízott gyerekek szívébe lopja magát. 

Ez a könyv tipikusan az egyszer el lehet olvasni kategóriába sorolható. Én egy kicsit jobbra, többre számítottam. Pedig Kanadában, egy nagyon szép környéken játszódott a történet.
Elizabeth farkas-ügye, majd később az egész egér-mizériája már nagyon kikészített. Csak fogtam a fejem, hogy lélekben és viselkedésben még csak ez a  kislány fogja majd tanítani a gyerekeket az iskolában.
Eliza végig nagyon jókat evett, teázott, vásárolt és melegedett a tűzhelye mellett a könyvben, a könyv történetének körülbelül ez úgy a háromnegyed részét ki is tette, a fennmaradó részben azért olvashattunk pár váratlan eseményről, fordulatról is.
A könyvből készült filmre azért még kíváncsi leszek. (De Janett Oke újabb könyvére már lehet kevésbé. :))

7/10

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése