2015. december 27., vasárnap

Ezeket néztük a héten #3

Újabb gyöngyszemre bukkantunk. Hugh Grant hozta a szokásos formáját, a másik főszereplőt pedig  - nekünk - az X-menből megismert Nicholas Hoult játszotta, nagyon mókás volt, amikor ráébredtünk, hogy ez a kisfiú a kék mutáns Bestia.
A film elképesztően vicces volt, és persze megható is egyben. Hugh Grantet pedig most már nem csak táncolni láthattuk, hanem hallhattuk énekelni is vagyis mi Stohl Andrást hallottuk énekelni, mert szinkronosan néztük, de meg is jegyeztük, hogy Stohl hangja nagyon jól passzol Granthez, el se tudnánk más hanggal képzelni, na jó azért a sajátjával talán eltudnánk.
A tesóm azóta már elolvasta a film alapjául szolgáló Hornby könyvet is, de nem volt teljesen elégedett vele, mert a film vége jobban tetszett neki, így én most egy kicsit eltoltam a könyv elolvasását. De a filmet mindenkinek ajánlom! :)

Ezt a Jimi Hendrix életéről szóló filmet már rég szerettük volna megnézni, de valahogy nehezen szántuk rá magunkat. Hát nem is vagyok elégedett....sőt ez egy jó nagy szar volt. Jimi Hendrix ettől azért jobb életrajzi filmet érdemelt volna. Az első dolog, ami nagyon nagy hiba volt szerintem, hogy nem hangzott el egyetlen egy eredeti Hendrix szám sem a filmben...igazából mondjuk zenés életrajzi filmhez képest nagyon kevés zenélés volt. Ezzel szemben nagyon sok volt a pofázás az üres szövegelés. 
Hendrix életrajzi könyvéből ügye azt is megtudhattuk (mily nagy meglepetés), hogy nagyon sokat gitározott, órákig gitározott a koncertek előtt, a koncertre tartó út alatt is gitározott a kocsiban és természetesen a koncert utáni hazafelé úton is gitározott. Ezzel szemben a filmben alig volt a kezében gitár.
Felháborítóan rossz film volt... azonkívül, hogy Hendrixet valami hülye majomnak mutatta be, a befejezése volt csak még felháborítóbb, csak néztünk egymásra, hogy ennek most komolyan itt és így vége lett...szóhoz sem jutottunk.

Ezt most egy testvéri mozizás keretében nézük meg hárman, Bence, Titi és én.
A könyvek közül csak az első részt olvastam el, a másodikat kihagytam, mert tesóm azt mondta, hogy nagyon könyvhű volt, a harmadikat pedig elmeséltettem magamnak a tesómmal, így a film nézése közben már nem érhetett semmi meglepetés. 
Nekem tetszett, szerintem szép és jó lezárása volt a történetnek. 
A filmek közül eddig a második tetszett a legjobban, de ez a harmadik is mellé fog kerülni. Bár azért egy kicsit mérges voltam, hogy egy bizonyos személy meghalt...

Apa valamiért azt gondolta, hogy mi nem láttuk ezt a filmet. Mit képzel rólunk? :)
De így most megnéztük együtt is akkor. Így is jó volt.  Keira Knightley is nagyon jól hozta a nyurga és sportos focista lány formáját, jó volt látni így is, melőtt még a nagy Keira Knightley lett volna.

Ezzel a filmmel jutott egy thriller is a heti filmek listájára. Nem tudom, miért nem nézünk több thrillert, pedig szeretjük őket. Jó kis sötét, baljós hangulatú film volt ez, Harrison Fordot pedig egy olyan szerepben láttuk, amiben eddig még nem sokszor.
A vége talán egy kicsit már vontatott volt, bevallom egy kicsit el is aludtam rajta, de miután felkeltem simán felvettem a fonalat. :)

Egyik kedvenc sci-finknek a Különvéleménynek is Tom Cruise a főszereplője, ennek a filmnek is ő volt. Olyan volt a film, mintha az Idétlen időkig napismételgetését összekevertük volna egy űrlénytámadásos Föld elfoglalással, de nekem tetszett. A női főszereplőt Emily Blunt játszotta, akit legelőször fel sem ismertem a katona felszerelésében, elég menőn nézett ki. :) A film végig izgalmas és érdekes volt, ajánlom valakinek, ha egy jó kis sci-fi-re vágyik.

Ez a kedvenc Woody Allen filmem. Annyira szeretem, nagyon jó kis családi film. Érdekes a felépítése, mert nincs kifejezetten története, hanem mókás rádiós és családi anekdotákból áll a film. Azoknak is ajánlom, akik nem kifejezetten szeretik Woody Allen filmjeit, mert akár azt is mondhatnám erre a filmre, hogy egyáltalán nem olyan "woodyallenes" (persze egy kicsit azért az). Egyszóval én nagyon szeretem, jó szívvel ajánlom nektek is. :)



Zsófi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése