2017. augusztus 24., csütörtök

Olga Gre: Kreppvirágok

Színes ötletek

Szerintem senkinek nem kell bemutatni a Színes ötletek kreatív füzetsorozatot, hiszen mindenki találkozhatott már valamelyik részével. A dekorgumi, a papír, a gyöngy, a szalvéta és sok egyéb más hozzávalóból alkotott szépségek elkészítésére adnak ötletet ezek a füzetek. 

Festhetünk segítségükkel hímes tojást, batikolhatunk, varrhatunk, gyurmázhatunk, horgolhatunk, lakást díszíthetünk sokféle formában, de ötletes ajándékcsomagolást, varázslatos ablakfestést, üvegfestést, nádból fonott tárgyak elkészítését, az évszakok terméseinek felhasználását és még felsorolhatatlanul sok kreatív tevékenységet tanulhatunk meg és gyakorolhatunk a Színes ötletek füzetek segítségével.



Én most kreppvirágok készítésére határoztam el magam. Már régóta van itthon egy pár tekercs krepp-papír, de amikor megláttam ezt a könyvet és a benne lévő, elkészíthető szépségeket, minden színből szereztem be az itthoni, meglévő készletem mellé.

Ha olcsó lelőhelyet szeretnétek, akkor elmondom, hogy én a Pepco-ban vettem. Azt hiszem tíz színből vannak benne tekercsek és nagyon olcsó volt, talán 200-300 ft körül volt az egész csomag.

Megtaláljátok melyik a kakukktojás? :)
Miután felvérteztem magam krepp-papírral és nem találtam meg itthon a nagyon sokáig biztos helyre eltett dróttekercset (mindig így járok, ha kell soha nem találom meg a szükséges valamit, de majd egy pár hét múlva előkerül :)), elindultam azt is beszerezni. Sikerült, és még egy jó kis fogót is vettem hozzá, de ez nem szükséges, egy sima harapófogóval, vagy akár kézzel is össze lehet tekergetni a drótot, de én már csak ilyen kreatív eszközmániás vagyok. Ha meglátok valami tetszetős, hasznos dolgot, akkor nem tudom otthagyni. Lassan már ott tartok, hogy az Obiban is képes vagyok órákig nézelődni a szerszámoknál. Majd még egy órát a virágoknál. :D

Na szóval, miután minden hozzávalót beszereztem, elkezdtem lapozgatni a könyvet, hogy mivel is kezdjek. Szebbnél szebb virágok elkészítési leírását találhatjuk a könyvben, lépésről-lépésre képekkel és sablon mintaívvel a közepén.


Pipacs, büdöske, kardvirág, nárcisz, orgona, pitypang, szarkaláb, búzavirág és szekfű elkészítését tanulhatjuk meg a könyvből. Legszívesebben orgonát és kardvirágot készítettem volna, mert annyira gyönyörűek, de nem mertem egyből ilyen nagy fába vágni a fejszémet, akarom mondani az ollómat. Így maradt egy pipacs, egy leegyszerűsített büdöske és egy pitypang elkészítése.

A büdöskét, azaz a bársonyvirágot azért kellett leegyszerűsítenem, mert a konyhaasztalt foglaltam el, és a családom nem tolerálta kellőképpen, hogy még egy félvirágot, bimbót és szárakat, leveleket kellene hozzá csinálnom, egyszerűen kitessékeltek a konyhából, azaz eltanácsoltak az asztaltól. Hja, éhes ember mindenre képes!! 


Én mindenesetre nagyon örülök a virágaimnak, és fogok még készíteni, legfeljebb majd nem vacsoraidő előtt kezdek hozzá, mindenképpen szeretnék orgonát és kardvirágot is, de a szarkaláb és a búzavirág is gyönyörű. Nemcsak a lakásnak lehetnek ékes díszei, hanem egy-egy könyvfotózáshoz is felhasználhatóak.

A könyvet a Cser Kiadó oldaláról meg is rendelhetitek. 

Bea


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése